• Úvod/
  • Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1.1 Ochrana dat
Firma ENERGOSTAR Tábor s.r.o. se zavazuje, že osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ atd.), která se zadávají do objednávky a jsou její součástí nebo jsou sdělena během registrace nového zákazníka jsou považována za diskrétní a tyto údaje o zákaznících zásadně nesdělujeme třetím osobám, kromě těch které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, pošta či speditér a pod.).


1.2 Objednávka
Rozumí se tím vyplnění objednacího formuláře a zaslání na emailovou adresu . Nejpozději do 24 hod. potvrdíme (e-mailem, telefonem) Vaši objednávku, upřesníme konečnou cenu a termín dodávky. Objednávky realizované prostřednictvím internetového obchodu jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí a zaplacení objednaného zboží kupujícím.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Objednané zboží je zasláno do 10-ti pracovních dnů. Místo dodání zboží je adresa uvedená v objednávkovém formuláři.Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.


1.3 Zrušení objednávky ze strany prodejce

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, nebo její část v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- změnila se výrazným způsobem cena
- nejsme schopni dodat zboží v dohodnutém termínu

V případě, že jste již za toto zboží zaplatili, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu a nebo Vám vráceny jiným způsobem dle vzájemné dohody.

1.4 Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Zákazník má právo zrušit svou objednávku v případě, že firma nesplní dohodnutý termín dodávky.
V případě, že si zákazník zboží nevyzvednul - nepřebral, způsobil tím škodu dodavateli. Zákazník v tom případě hradí dodavateli expediční náklady v plné výši + storno poplatek 10% z celkové ceny objednávky bez DPH. Ke storno poplatku bude přičtena aktuální výše DPH.

2.Cena

Ceníkové ceny jsou uváděny s DPH a jsou stanoveny jako cena sklad Tábor s kompletním zajištěním zákonných norem ohledně dovozu zařízení z EU i z území mimo EU.

2.1 Platební podmínky, a přepravné.

Zboží je odesíláno kupujícímu poštou nebo přepravní službou na dobírku, požaduje-li kupující jiný druh přepravy (např. v případě objednání většího množství zboží), je nutné se domluvit předem a to buď emailem nebo telefonicky na čísle tel: 602661810, fax 381281265.
Dobírkovné 200,- až 600,-Kč za 1 balík/karton (dle objemu a váhy, ceny uvedeny bez DPH 21%, pokud by cena byla vyšší, je zákazník vždy předem informován)

O případné delší expediční lhůtě bude zákazník neprodleně informován e-mailem, nebo telefonicky.

2.2 Způsoby platby

-hotově ve skladu
-převodem z účtu (na účet dle zálohové faktury)
-platba na dobírku

3. Záruka

Záruky se řídí platným občanským případně obchodním zákoníkem.
Záruka se však nevztahuje na vady vzniklé za provozu zařízení, při kterém nebyly prováděny pravidelné servisní prohlídky spojené s kontrolou a čištěním zařízení s četností minimálně 2x ročně (s přihlédnutím k místním podmínkám provozu, namáhání a znečištění zařízení).

4. Převzetí zásilky

Doporučujeme:

a) V případě, že je zboží viditelně poškozeno, zásilku vůbec nepřebírat. Zásilka se pak vrátí k nám a Vám je zasláno jiné zboží. Takto poškozenou zásilku my pak reklamujeme u přepravce.

b) V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace.


5. Reklamace

5.1 Obecné podmínky reklamace

Povinnosti kupujícího:

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat o zjištěných závadách.
Současně s reklamovaným zbožím a popisem závady je nutné předložit i příslušný doklad o jeho nákupu (paragon, fakturu).
Veškeré reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
Poskytnutá záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Prodávající nepřebírá odpovědnost za vady vyplývající z běžného opotřebování výrobků, za vady vzniklé neodbornou montáží, používáním výrobků v rozporu s jeho určením a chybnou manipulací s ním, ani za škody způsobené vnějšími událostmi (tzv. vyšší moc). Na tyto vady se poskytnutá záruka nevztahuje.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

a) Na e-mailovou adresu provozovatele.
b) Poštou na adresu provozovatele.
c) Reklamačním formulářem výrobce doručeným na naši adresu.
d) Osobním doručením.

Kupující je povinen uvést:
a) Číslo dodávky ( dle prodejního dokladu, dodacího listu nebo faktury)
b) Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů

5.2 Vrácení zboží

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Jakmile obdržíme kompletní, nepoškozené a nepoužívané zboží, bude Vám bankovním převodem příslušná částka za zboží vrácena

6. Servis

6.1 Záruční a pozáruční servis

Záruční a pozáruční servis zajišťuje firma ENERGOSTAR Tábor s.r.o.

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Může klimatizace topit?
Ano, většina současných modelů ma funkci topení. Právě proto ustupuje z pouze sezóního využití k celoročnímu užívání. Klimatizace je schopna vytvářet tepelnou pohodu jak v přechodových obdobích jaro - podzim, tak i v zimním období. Vytápění klimatizací se v žádném případě nerovná topení přímotopem. Náklady na vytápění klimatizací jsou mnohem nižší. DALŠÍ DOTAZY